Avondmaal op zondag 12 september

Het is meer dan anderhalf jaar geleden dat we in de Lukaskerk voor het laatst avondmaal gevierd hebben. We verheugen ons op onze eerste dienst weer met avondmaal op 12 september.
Ds.Jannet gaat voor in de Lukaskerk waar nog steeds 25 personen welkom zijn. Maar ook thuis kunnen mensen in kleine groepjes digitaal de dienst volgen en fysiek brood en druivensap delen als er maar anderhalve meter afstand gehouden kan worden. En er kan een groepje van maximaal zes personen in de bovenzaal van de Lukaskerk meevieren digitaal verbonden met de kerkzaal.

U/je kunt dus op 12 september op verschillende manieren het avondmaal vieren

1.  in de Lukaskerk, dan graag aanmelden via: aanmeldenvieringlukas@hotmail.com. Als meer mensen zich aanmelden dan in de kerkzaal plaats hebben vormen we een groepje in de bovenzaal.
  2. door thuis gasten te ontvangen. Het aantal ligt eraan hoe veel mensen bij u/jou op anderhalve meter kunnen zitten. Je krijgt van tevoren de liturgie. Je zorgt voor brood en druivensap. Je hebt een computer of de kerkomroep app op je telefoon om de dienst in de kerk digitaal te volgen.
  3. door bij iemand anders thuis mee te vieren.

Wil je mensen thuis ontvangen of wil je bij iemand anders mee vieren geef dit dan door aan Waltraut Stroh, wfstroh@gmail.com, 06 49 99 68 98. Vermeld om hoe veel personen het gaat en wat je adres en telefoonnummer is. Graag vóór 7 september doorgeven