Hart voor de Schilderswijkweek Hart voor de Schilderswijkweek

Van 9 tot 16 juli organiseert de Havenkerk de ‘Hart voor de Schilderswijk week’. Er zijn tal van activiteiten zoals: een waterspelmiddag, schaaktoernooi, pop-up kapel, vrouwen beautysalon, een pannenkoekenfeest en een rommelmarkt. Zij zoeken hiervoor nog een aantal enthousiaste vrijwilligers. Zie ook de informatie op het whiteboard.

De rommelmarkt organiseren we samen met de Havenkerk op 15 juli van 13 tot 16 uur, in de eerste twee hofjes. Zie ook de Om en Bij van juli. We zijn op zoek naar mensen die iets lekkers willen bakken, zodat we dat (voor een kleine bijdrage) kunnen verkopen. Stuurt u dan een berichtje aan Esther: 06 57734987 of eisrael@stekdenhaag.nl.

Noteert u sowieso de datum in uw agenda om een kijkje te nemen op deze gezellige rommelmarkt bij onze buren.