Tragi Komedi de Nieuwe Profeten

gespeeld door een groep jongeren o.l.v. Joyce Schoon, Weilandklooster Gouda

25 juni - 17:30 - 20:30 - Paleiskerk, Paleisstraat 8, Den Haag

kosten incl. maaltijd: € 5
(collecteschaal voor extra, vrijwillige bijdrage)

17:30 samen eten en in gesprek gaan over de vragen van het toneelstuk
19:00 toneelstuk en ontmoeting met de spelers
20:30 einde

Over de inhoud
Hoe zit het met de Homo Sapiens - de wijze mens? Hoe wijs is die mens eigenlijk? Zijn we in staat om de juiste keuzes te maken voor een leefbare aarde? Wat zou vandaag een profetische boodschap zijn aan de wereld?
In het toneelstuk strandt een groep jongeren op een onbewoond eiland. Ze gaan aan de slag met survivallen en contact leggen met de buitenwereld. Ze starten enthousiast vol goede bedoelingen maar de werkelijkheid is weerbarstig. In de avond vertellen ze elkaar verhalen rond het vuur. Ze ontdekken gaandeweg wat er in het leven werkelijk toedoet en proberen dit te verwoorden in flessenpost die ze aan de zee toevertrouwen.

Heb je vragen of wil je je alvast aanmelden? Mail naar groenelukaskerk@gmail.com