Activiteiten voor Senioren

De senioren van de Lutherse Kerk en de Lukaskerk komen op de Lutherse Burgwal 7 bij elkaar.

Seniorenkring in maart.

In maart komen we op dinsdag 5 en dinsdag 19 maart bij elkaar voor een gezellige spelletjesmiddag. Om 13.15 uur beginnen we met koffie of thee en om 15.15 uur gaat iedereen weer naar huis.

Op dinsdag 26 maart houden wij onze jaarlijkse paasviering, van 10.30 tot circa 15.30 uur in de Lutherse kerk, Lutherse Burgwal 7 in Den Haag. We starten met een gezellig samenzijn, waarbij ontmoeting centraal staat. En dat gebeurt natuurlijk onder het genot van koffie of thee met iets lekkers. We lunchen met elkaar in de kerkzaal en na de lunch volgt er nog een mooie paasviering, waarbij Ds. Erwin de Fouw onze voorganger is. Roelfien Folkersma begeleidt ons op de piano en zingt voor ons. In verband met de lunch is het nodig dat u zich van te voren aanmeldt voor deze dag. Graag voor dinsdag 19 maart aanmelden bij lutherheraut@gmail.com.  Als u moeite heeft om zelfstandig naar het kerkgebouw te komen, kan Jowien taxivervoer voor u regelen. S.v.p. bij uw aanmelding aangeven of u gebruik wilt maken van ons taxivervoer.

Met hartelijke groeten namens alle vrijwilligers, Els Pellen.