woensdag 15 november 2023

20.00 uur  - 22.00 uur
Locatie:
 Lukaskerk

Op woensdagavond 15 november om 20 uur start er een nieuwe serie avonden van Zien en gezien worden. Elk seizoen lezen we met elkaar een boek en n.a.v. het boek gaan we met elkaar in gesprek. Voor dit jaar kozen we het boekje Levenslessen van een rabbijn van Awraham Soetendorp en Annemiel Leclaire. Het gaat over opgroeien in een Joodse familie die getraumatiseerd uit de oorlog is gekomen. Het gaat over de joodse traditie en de levenswijsheid die hij in de loop van een veelbewogen leven heeft opgedaan. We kozen al voor dit boek voor de oorlog in Israel begon en voor het werd gekozen als theologisch boek van het jaar. Ik denk dat we vier a vijf avonden met dit boekje bezig zijn. Van harte welkom om aan te schuiven.

Woensdagavond in de Lukaskerk om 20 uur op 15 november en 13 december, en drie keer op een woensdag in 2024

Info en opgave bij Jannet van der Spek